johnny99: Wennerholm verkar fortfarande inte förstått att det är Timrå i Slutspel och inte Modo.
"Jag tror seriesegrarna HV 71 kommer att välja ____ångermanlänningarna____ i en kvartsfinal och då kan inte ens seriens hetaste lag stå emot i bäst av sju matcher."
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
"Jag tror seriesegrarna HV 71 kommer att välja ____ångermanlänningarna____ i en kvartsfinal och då kan inte ens seriens hetaste lag stå emot i bäst av sju matcher."