Om man nu inte ska välja humor- eller ironidörren måste jag fan säga att denne Wennerholm är typ Sveriges absolut sämsta sportjournalist i nuläget. Så jävla kass, så fantastiskt usel, det här finns bara inte...
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Om man nu inte ska välja humor- eller ironidörren måste jag fan säga att denne Wennerholm är typ Sveriges absolut sämsta sportjournalist i nuläget. Så jävla kass, så fantastiskt usel, det här finns bara inte...