RTS: Jag har en ordentlig erektion som inte vill lägga sig , inte ens ispåse fungerar!! Så sjukt nervös man var sista 5 minuterna av matchen, det slank ner 2 ggr där de sista 5. Så extremt satans nöjd en dag som denna att vara TIK fan!!!
Nu börjar festen och jag ska försöka få ordning på saken till det drar igång!!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Nu börjar festen och jag ska försöka få ordning på saken till det drar igång!!
Yes!!!!!!!