Tack för viss upprättelse. Allt jag vet är att man har suttit vid detta tangentbord under hela säsongen och förfasats över alla hatinlägg riktade mot Challe & Co. Sedan att man lackar ur någon enstaka gång som i samband med SAIK borta... Men shit, trots allt är man inte mer än människa!
Lindbäck har varit helt jävla grym och magisk efter OS, Psych borta undantaget. Fortsätt så nu, "Limpan"!!!1
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Tack för viss upprättelse. Allt jag vet är att man har suttit vid detta tangentbord under hela säsongen och förfasats över alla hatinlägg riktade mot Challe & Co. Sedan att man lackar ur någon enstaka gång som i samband med SAIK borta... Men shit, trots allt är man inte mer än människa!
Lindbäck har varit helt jävla grym och magisk efter OS, Psych borta undantaget. Fortsätt så nu, "Limpan"!!!1