Lander var inte bara bästa utespelare på isen, han har en grym början på ett slutspelsskägg också! Om Styf ska sitta skadad för han transplantera några hårsäckar från hakan till våra 18-åringar.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Lander var inte bara bästa utespelare på isen, han har en grym början på ett slutspelsskägg också! Om Styf ska sitta skadad för han transplantera några hårsäckar från hakan till våra 18-åringar.