1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614875 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1246340

Sv: Apropå nånting...
lungan: Jag tror HV kommer att välja Timrå eftersom ni parkerat under slutspelsstrecket i stort sett hela säsongen!

Det är kalla fakta!

Men om Lindbäck står på huvet kan ni rubba HV!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
JanT: Om HV71 möter oss så skulle jag bli väldigt nöjd. Timrå har enorm revanch att ta ut på HV71 som slagit ut Timrå två år i rad.

OM man ser till topp fyra och om jag skulle ranka vilka lag jag helst vill möta är rankingen följande:

1. HV71
2. Linköping
3. Skellefteå
4. Djurgården

Jag tror faktiskt många Timråiter tycker som jag.

Sv: Apropå nånting...
JanT: Som jag skrev i MODO-boken; vore gött om HV väljer Timrå, då kan man utan att hymla och hyckla tokhålla på Timrå. Finns inget äckligare lag än HV.

Sv: Apropå nånting...
JanT: Självklart väljer de oss, Frölunda väljer de inte.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer