1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614878 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1246354

Sv: Apropå nånting...
lungan:

"Timrå går in i ett slutspel, med noll förväntingar, åker vi ut i 4 raka så kommer ingen att vara ledsen."

Jo du, lungan, nu handlar det ju bara om att vinna SM-guld så självklart blir man ledsen både i ögat och hela ansiktet om vi åker ur i fyra raka i kvarten. Vad är egentligen vitsen med att gå till slutspel? Att ta SM-guld för tjyven!!!1

Något annat finns i alla fall inte på min karta. Jag vill fira SM-guldet på Timrå torg senare i vår. Allt annat kan dra åt helvete! Ni som bara är nöjda med att vi har klarat oss så här långt, vilka är era drivkrafter egentligen???

Timrå IK - SM-guld 2010. Tänk inga andra tankar. Nu tar vi hem det där guldet en gång för alla!!!1

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer