1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614878 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1246357

Sv: Apropå nånting...
lungan: Själv tar jag:

1. LHC (aldrig att vi torskar mot dom. Aldrig!)
2. Skellhell (deras säsong till trots: dom skrämmer icke alls)
3. HV (3:e gången gillt. Dock fruktansvärd rutin och högstanivå)
4. DIF (har den spelstil som passar oss absolut sämst. Grymma borta)

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Bragd-Birger: Mina val blir:

1. Skellefteå: Känns lite på nedgång och är nog också det sämsta av de fyra topplagen.
2. LHC : Passar oss ganska bra och brukar bli roliga matcher.
3. HV: Har vi också spelat hyfsat emot och vi har enorm revansch att ta här, men jag är samtidigt urless på att möta dem.
4. DIF : Passar oss illa, speciellt på Hovet brukar vi alltid bli fullständigt utspelade. Men kKan nog bli en ganska rolig matchserie om det blir dem, så som underhållning så är det ok.

Nu blir det nog dessvärre något av HV eller DIF. Pest eller kolera. Tror vi har större chans att skicka ut HV men det är roligare att höta Djurgårn.

Sv: Apropå nånting...
Bragd-Birger: Klockren rankning. LHC var förstås drömmen. Och ja, hellre HV än DIF.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer