kajan: En definitionsfråga "när slutspelet är klart"... Rimligtvis borde ju det innebära att Timrås säsong är avslutad och ett uppehåll är att vänta fram tills dess att sommarträningen tar sin start. Varför ska han då ansluta till Timrå när slutspelet är klart? Ska han vara med på dom där sista, avdankade träningarna för säsongen..?
Dream team: Tackar! Förhoppningsvis vilken dag som helst händer det, datumet gick ut igår. Tyvärr (eller tack och lov) är min bättre hälft inte speciellt intresserad av hockey så något namn som har med Timrå IK att göra kommer det inte att bli.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Dream team: Tackar! Förhoppningsvis vilken dag som helst händer det, datumet gick ut igår. Tyvärr (eller tack och lov) är min bättre hälft inte speciellt intresserad av hockey så något namn som har med Timrå IK att göra kommer det inte att bli.