Inlägg: 1247107
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Är spelarna ledig idag också..(känns lite "länge" men kanske räcker med ons, och värmning)..med tanke på att en viss målvakt inte är i Timrå utan i Gävle
..Sonntag har ju missat en så pass låg tid utan några matcher o med bara lite minimalt med isträning nu på slutet men har han inte några fortsatta smärt känningar i handen/handleden kvar så gissar jag att han nog dyker upp nu i slutspelet ..behövs kanske en slutspelets "gubben i lådan"..
Vore nog skönt för honom personligen efter en så lång skadetid att få spela litegrand innan hela säsongen är över men förhoppningsvis håller den på in i april..