Inlägg: 1247243
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy: Vad som än händer är jag oerhört tacksam att vi fick låna Limpan en sässe, blir det fler gråter man ju inte heller. Vi har en mycket kompetent målvakt i Åkerlund också, han glöms ju lite bort nu när Limpan har dominerat.
Hoppla!
F.ö så ville Limpan bara säga till Sundlöv, en gång för alla o face to face: Ring inget mer! Jag stannar i Timrå!