Inlägg: 1247246
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy: Det spekulerades om Ridderwall i någon av tidningarna för ett tag sedan.
Skulle vara ett bra alternativ om Limpan inte blir kvar.
Men nu rycker HV i Wesslau, och då skulle jag tro att chansen att Ridderwall lämnar är betydligt mindre.
Skulle vara ett bra alternativ om Limpan inte blir kvar.
Men nu rycker HV i Wesslau, och då skulle jag tro att chansen att Ridderwall lämnar är betydligt mindre.
Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy: Nej, jag håller med. Vi behöver en bra förstamålvakt om Limpan försvinner. En som kan ersätta till stor del och så att Åkerlund får chansen att utvecklas i den takt han behöver. Han är ju inte lastgammal direkt.
Tom bättre om han stannar nån säsong till, han har ju bara gjort en säsong mot för Kapanens antal. :)
Även om nu Åke har kontrakt så ser jag inte honom annat än som en 2:e målis.Tycker vi ligger risigt till om vi tappar Lindbäck o inte fyller hans plats som 1:e målis.
Men det är ju bara vad jag tycker.
Jag antar att det finns dom som sågar mig nu men då får dom väl göra det då.