Inlägg: 1247253
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy: Limpan skulle absolut må bra av att ha minst 1 år till som förstemålvakt i elitserien för Pekka Rinne lär vara förstemålvakt i Nashville nästa säsong och då har Limpan isf ett nytt år som andremålvakt framför sig, nej han behöver vara 1:e målvakt minst ett år till, tycker jag och sen om de är i Timrå skadar ju absolut inte.
Det betyder väl att Lindbäck stannar alternativt går till Nashville även om jag tycker han borde utvecklas nåt år till hos oss eftersom detta är 1:a säsongen han är 1:e målis.
Det betyder väl också att Jocke Eriksson i Leksand inte är aktuell o det var väl det 250 sa för nån vecka sen att han är aktuell för oss :)
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar