dr-nix: Ja har han inte utvecklats "over there" så vill jag nog inte ha tillbaka honom.
Inlägg: 1247265
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy: okej det köper jag men vilken målvakt vill du se i Timrå istället? (under förutsättningen att Lindbäck försvinner)