Inlägg: 1247516
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2010
haggen: Går det inte att se på ticnet.se längre ungefär hur många biljetter som är kvar? Förut såg man ju iaf tre färger som talade om ifall det fanns många, ett fåtal eller slutsålt kvar. Hittar inte det nu?
Sv: Kvartsfinal 2010
haggen: Tifo är coolt men nu är de dags o släppa modo o fokusera på Timrå IK :)
Skulle vara fränt med ett där HV/Lule/Modo får sig en känga eller vad man ska kalla det.
Eller grinar småtjejerna i Ö-vik fortfarande över banderollen om foppa?