dr-nix: Linkan är ju inte Gud precis...
Inlägg: 1247571
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 10/11
Ambroo:
Nej. men har han ett kontrakt så kan han ju inte bara dra,eller hur?
i så fall lär någon klubb lösa honom, vilket kanske skulle vara bra både för vår ekonomi och att vi får en nöjd corso.
Nej. men har han ett kontrakt så kan han ju inte bara dra,eller hur?
i så fall lär någon klubb lösa honom, vilket kanske skulle vara bra både för vår ekonomi och att vi får en nöjd corso.
Sv: Silly Season 10/11
Ambroo: lik förbannat är han sportchef och den som ansvara för att bygga laget till nästa säsong.