Inlägg: 1247741
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2010
TIKbiff: Jag vill att det ska snabbt o smärtsamt!
4-0 till oss i serien. :)
Vi syns.
4-0 till oss i serien. :)
Vi syns.
Vi ses ikväll :-)
För att timrå skall vinna nu så krävs förlust i första matchen, då vinner vi med 4-3 i matcher.