Inlägg: 1247749
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2010
Lemmy:
Ja, jag vet inte varför jag känner mig neggo i dag. Jag har varit positiv som fan sen i lördags.
Det är väl för att det är så sjukt viktigt att ta första matchen tror jag.
Ja, jag vet inte varför jag känner mig neggo i dag. Jag har varit positiv som fan sen i lördags.
Det är väl för att det är så sjukt viktigt att ta första matchen tror jag.
Denna gång blir det pisk!
Sweet revenge!
Edit:var ej menat till PEAP
Redigerad kommentar