Kattgubben: Den var till "Kakelmannen" dårå...
Inlägg: 1247887
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2010
Ambroo: "Ända in i kaklet" fick en ny mening i min ganska perverterade hjärna nu. Tack, nu kan man inte koncentrera sig på matchen. =)
Redigerad kommentar