En fråga som inte rör oss eller kvällens match överhuvudtaget, jag vet inte ens hur jag kan sitta och fundera på det. Men är det någon som sitter på någon information kring varför det inte är några unga målvakter som använder sig av de gamla Cooper-maskerna? Eller bara de gamla hjälmarna? Tänk Dyrén, Hasek, Irbe o.s.v. Jag kan inte komma på ett lättare och skönare sätt att synas. Finns det någon förklaring till detta förutom hjälmarnas fulhet? Sikten bör väl vara bättre i en sån än i en vanlig mask?
Inlägg: 1247947
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Vem trodde detta när vi hade spelat 50omg.
"Bortamatcher
Flest segrar i rad 3 Timrå "
lagsviter, finns mycket annat smått och gott om timrå där :)
"Bortamatcher
Flest segrar i rad 3 Timrå "
lagsviter, finns mycket annat smått och gott om timrå där :)
Länkar:
Hockeyligan.se - Statistik
Hockeyligan.se - Statistik