Inlägg: 1248831
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Nisse mfl: Det känns ryggradslöst i Timrå IK:s ledning. Så är det bara.
Challe ska ju naturligtvis få reda på detta så fort som möjligt mellan 4 el. 6 ögon.
Det får inte gå till på det här ryggradslösa sättet det förtjänar inte Challe även om jag vill se honom lämna.
Challe är värd bättre behandling av en ledning o han kan lämna med rak rygg iallafall!
Challe ska ju naturligtvis få reda på detta så fort som möjligt mellan 4 el. 6 ögon.
Det får inte gå till på det här ryggradslösa sättet det förtjänar inte Challe även om jag vill se honom lämna.
Challe är värd bättre behandling av en ledning o han kan lämna med rak rygg iallafall!
Ordspråket säger att "man får vad man förtjänar" Frågan är förtjänar vi verkligen ännu mer negativa skriverier ?