Inlägg: 1248839
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Så tror jag inte länkat till detta tidigare..
"Challe är slutspelets sämsta tränare enligt spelarna"
hockey.expressen.se/elitserien/1.1924269/hardy-ar-bast-nar-spelarna-far-valja
"HIV71 tror att dom kan dra fördel av att Challe fått sparken"
hockey.expressen.se/elitserien/1.1924265/hv-tror-de-drar-nytta-av-beskedet-i-kvartsfinalen-kan-paverka
Och slutligen en liten silly notis om Tony Lagerström som jag inte tror har blivit postad
www.eurosport.se/ishockey/elitserien/2009-2010/lagerstrom-mot-elitserien_sto2256666/story.shtml
"Challe är slutspelets sämsta tränare enligt spelarna"
hockey.expressen.se/elitserien/1.1924269/hardy-ar-bast-nar-spelarna-far-valja
"HIV71 tror att dom kan dra fördel av att Challe fått sparken"
hockey.expressen.se/elitserien/1.1924265/hv-tror-de-drar-nytta-av-beskedet-i-kvartsfinalen-kan-paverka
Och slutligen en liten silly notis om Tony Lagerström som jag inte tror har blivit postad
www.eurosport.se/ishockey/elitserien/2009-2010/lagerstrom-mot-elitserien_sto2256666/story.shtml
Ang. Challe: Klart som fan man ska prata med Challe och göra klart för honom att han inte blir klar redan när man börjar surra med Perra (förutsatt att det stämmer att han är "klar").
Lite väl tufft att ge honom beskedet mitt upp i en kvartsfinal..