The great one: som ni alla vet..jag läste precis aftonbladet och ska bara ge min åsikt ang Tjalle..för det första var det ingen nyhet för honom att han skulle få gå..och hur många av oss vet egentligen hur länge Tjalle vetat om att han ska få gå? myckey hysch hysch bakom stängda dörrar..Tycker Tjalle vart en grymt bra coach..han har allafall tagit Tik till slutspel 3 år rad nu..sen att det här året gått knackigt det får man ta..alla lag har skitsäsonger.. Tack Tjalle för det du gjort för Klubben,,,en som jag skulle vilja få sparken däremot e våran självgode sportchef..och storfräsarn TJ..
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Tack Tjalle för det du gjort för Klubben,,,en som jag skulle vilja få sparken däremot e våran självgode sportchef..och storfräsarn TJ..