1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614896 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1248972

Sv: Apropå nånting...
dr-nix: Det är väl det jag antyder... Timrå hade faktiskt kunnat vinna på en stolpe in i förra matchen mot äckel-HV, trots att laget både var lite bättre och hade knullat hela dommarteamet. Därför vinner vi i eftermiddag.

Annars får vi trösta oss med vårens nya ångestfestival i Timrå.

Den blir större än Gatufesten!!!!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Smokey: Hörrönini gubar, jag har faktiskt sköna vibbar idag. Jag hade dem i bortamatchen mot lappträsk oxå, men saknade dem helt senast i Timmerå. Jag har fan blivit synsk på gamla dagar tror jag. En slags Saida-junior, fast i västkust-tappning. Fan, sett till de senaste omgångarna är vi Sveriges bästa bortalag, bäva, ni flickor från småland! Seger i kväll. 1-3, det sista i öppen kasse av Hynning. Klart och betalt!

Sv: Apropå nånting...
Smokey: jo jag höll med dig. (edit fast med tillägget att jag tror det kommer bli svårt).

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer