Poffa: Jag har bara svarat på din fråga. Det har inget med denna situation att göra. Rönnmark tar en utvisning på något de släppt i alla matcher hittills. Alla målvakter gör det i alla matcher men nu tar han den utvisningen... Lite bättre känsla får man ha.
Inlägg: 1249036
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Asso jävla arg man blir att dom får ett mål med 4 sekunder kvar efter en sån utvisning-.-