1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1249257

Sv: Kvartsfinal 2010
Laken: Instämmer helt. Inte hade jag trott att vi skulle pressa stora, mäktiga, tjocka feta och fan'taskiga seriesegraren Husqvarna till 2 suddar.
Det hade väl blivit för mycket "Hollywood ending" om vi gått från den sjuka serieavslutningen till kvartsserie med 2 suddvinster. Det tycker tydligen den allsmäktige regissören Von Oben.

Fortsätt kämpa, gör bra matcher, tackla/nita någon blå tjurskit och go out in style...... keep up the good work Timrå.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.