1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 124949

Sv: I år spelar Timrå IK slutspel
SMÅLAND: Lugna dig! Sansa dig!
Hur f-n kan du redan (efter tre spelade omgångar!) börja prata om slutspel?
Nej, en match i taget, tack! Vi måste strida, kämpa, kriga mer är motståndarna annars förlorar vi. Dessutom måste Kapanen fortsätta sitt storspel. Förlusterna kommer, det gäller bara att minimera dom och slippa långa svackor.
Jag hoppas fortfarande på att vi slipper platserna 11 och tolv(anen)...

Dock vore det u n d e r b a r t att få uppleva ett sluspel med våra rödvita hjältar.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.