Per HApps: Hmm bra fråga men FHC köper lite för mycket och är sämst på att sätta ihop spelare i en kedja.
Inlägg: 1249692
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2010
Vad tror ni disciplinnämnden bestämmer sig för angående M. Karlsson?
Det känns som att det kan bli 2 matchers avstängning där....
Det känns som att det kan bli 2 matchers avstängning där....