1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614995 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1250577

Sv: das Boot
dr-nix:

Där är vi inte riktigt överens. Jag kommer att ha Timrå IK som mitt absoluta favorithockeylag oavsett vad de hittar på. Får min del får de gärna slakta HV-asen bigtime nu och allra helst vinna också. Jag bryr mig i nuläget inte ett skit om hur vi spelar, bara vi vinner. Korsfäst de svinen och jag jublar! Ändamålet helgar medlen liksom. Vänd på matchserien, giv oss frid, på alla sätt som står till buds! Skippa finliret om så krävs ;)

Svarskommentarer

Sv: das Boot
DJ Hemp: inte laget. Supportrarna. Börjar vi supportrar agera som AIK:are och pyssla med hulliganism och andra trevligheter så kommer jag sluta kalla mig Timrå IK Supporter.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer