Nu ligger eftersnacket från Timrås omklädningsrum ute. Efter en lång dags färd mot natt blev det tre inslag: Styf om det härliga hemmastödet, Challe om fansens hyllning och Sonnenbergs grymma hattrick.
Klicka på länken nedan, så kan ni klicka er vidare till respektive inslag!
Kul match att bevaka från pressläktarn med, tål att påpekas!
Henning: En snabb fråga. Jag har grymma problem med att se inslagen med firefox som webläsare. Är det min webläsare det är fel på eller bara något allmänt vajsing?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Efter en lång dags färd mot natt blev det tre inslag: Styf om det härliga hemmastödet, Challe om fansens hyllning och Sonnenbergs grymma hattrick.
Klicka på länken nedan, så kan ni klicka er vidare till respektive inslag!
Kul match att bevaka från pressläktarn med, tål att påpekas!