Kakelmannen: Nästan lika patetiskt och för all del, roligt som detta:
Inlägg: 1250740
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2010
Kakelmannen : Har ni internetuppkoppling på dagcentret? Återgå till dina sysslor nu.