1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614890 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1250870


Svarskommentarer

Sv: Silly Season 10/11
Laken: Bara intresse som sagt för Alvarez men det enda man kan fundera över är väl om vi inte har nog med "talanger" som "kan" blomma ut. Jag skulle nog hellre vilja ha några till lite mer rutinerade spelare som Gabbe Karlsson eller Mattias Karlsson, som kan stanna något år och ändå vara lika bra varje år.

Visst är det bra om man har 1-2 kedjor med mer talanger osv som kan utvecklas till riktiga jokrar men vid förlängningen med Axelsson och om Björn Svensson så känns dom här väldigt lika Alvarez. Vi har ju dessutom (troligtvis) Lander under kontrakt och även Pääjärvi med lite tur, och Blomqvist på gång. Lagerström likaså..
Det känns som att vi måste försöka satsa mer rutinerat.

Nu ska jag inte dra några slutsatser med tanke på att det är Linkan vi snackar om, dock vill jag inte att laget blir formerat på samma sätt som i år, risken är dock stor att det blir så.

Sv: Silly Season 10/11
Laken: Ja men man måste också få han=)

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer