Kakelmannen: Att du öht känner att du behöver skriva det där inlägget visar hur rädd du är för ett HV-fiasko.
Inlägg: 1250896
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2010
mikenomad: Tycker att det var ett ganska normalt inlägg för att vara ett HV-fan. Man börjar lära sig deras lätt efterblivna aggressiva vokabulär.
Ironiskt nog så har HV-fansen synts gnälla på att Timråiter gnäller på domaren efter match 1 och 2 och nu efter match 3 så är ordningen återställd och griniga HV-fans tycks befolka varje hockeyrelaterad sida.
Ironiskt nog så har HV-fansen synts gnälla på att Timråiter gnäller på domaren efter match 1 och 2 och nu efter match 3 så är ordningen återställd och griniga HV-fans tycks befolka varje hockeyrelaterad sida.