Blev på riktigt dåligt humör när jag läste att Gabriel Karlsson missar matchen i morgon. Förstecentern och andrecentern borta. Visst är det ofta så för oss i slutspelen?
Och har ni tänkt vilka skriverier det skulle ha varit om Johan Davidsson och Andreas Falk skulle varit borta för HV?
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Och har ni tänkt vilka skriverier det skulle ha varit om Johan Davidsson och Andreas Falk skulle varit borta för HV?