1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614878 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1250976

Sv: Silly Season 10/11
superfalle: det måste byggas en ny arena i stan för att vi ska kunna hänga med tyvärr (för er som ogillar idén)

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 10/11
dr-nix: ja absolut .. där är vi helt överens ..

Sv: Silly Season 10/11
dr-nix: En ny arena kommer nog att byggas i stan. Dock är det ett stort problem med tänket hos många Timråmedborgare. Vissa har inte fattat vitsen med en arena i city. T.ex så använder man avståndet från Vivsta till stan som en stor nackdel i argumentationen mot en flytt till stan. Man har alltså inte insett att det blir färre åskådare som behöver färdas Timrå-S-vall-Timrå än S-vall-Timrå-S-vall för att se matcherna. Inte heller har man förstått vad enkelt det kommer att bli med en järnvägspendel att åka med. Nästan dör till dörr om man så säger.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer