Så var det en snygg passning Wikegård gav till bl a Linkan och Co.
Inlägg: 1251968
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Ambroo: jaaa...fan så bra oxå..fy fan va dåligt gjort av Linkan om det stämmer..man skäms som Tik supp