Frella: Hur kom det sig att Ledin skadade sig? Var det nån ful tackling eller en olycka? Vad hände?
Inlägg: 1252128
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2010
Kerstin_k:
Fick en timrå-spelares tyngd på benet, när han föll. Var inget ojuste.
Fick en timrå-spelares tyngd på benet, när han föll. Var inget ojuste.
Sv: Kvartsfinal 2010
Kerstin_k: Kamratskap framför Lindbäck. Ledin och Styf stångades. Olyckligtvis föll 92 Styfa kilon över Ledins knä som böjdes fel.