1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1252161

Sv: Kvartsfinal 2010
Per HApps: "Är mest irriterad att inte spelarna har lärt sig att det är 9 månaders leveranstid för bäbisar. Och sedan PLANERAR med den vetskapen.!!"

Jag gjorde samma fel. En total missräkning innebar för mig ett kvartsfinalspel att bevittna hemifrån. Förra matchen såg jag inte ens, då var jag och min sambo på BB. Kan berätta att jag aldrig tidigare varit så likgilltig inför ett förlustresultat som jag var då jag nåddes av nyheten att Timrå torskat.

Svarskommentarer

Sv: Kvartsfinal 2010
Kerstin_k: Fan, du är verkligen ingen riktig supporter.
Skämmes!!1

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.