1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614896 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1252165

Sv: Apropå nånting...
250kg kärlek: Även om Lindbäck bara varit här en säsong så får ju TIK tillbaka lite kapital iom NHL-avtalet. Även om han kostat lika mycket som man får. Samma sits med Pääjärvi. Med kvartsfinal och lite spelare som droppar av till NHL kan vi kanske bromsa de röda siffrorna litegrann iaf =)

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Frella: Så är det. Även om både Lindbäck och MPS drar något år för tidigt så får Timrå IK iallafall en slant för det. Dock hade jag nog sett att i alla fall Lindbäck stannat. MPS blir jag uppriktigt sagt inte riktigt klok på.

Ikväll skulle T Johansson kunna erbjuda spelarna en extra morot. Låt dem dela på hälften av intäkterna vid en sjätte match i E.ON för att kräma ur allt som finns. Jag vet inte hur bonussystemen är uppbyggd. Kanske finns det något sådant. Jag tror faktiskt att det skulle ha en viss inverkan.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer