Hade tänkt åka in till kinnarps o kolla men valde web tv då jag inte kände för att gynna jeHoVa 71
Inlägg: 1252225
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2010
Lets go boys.....nu tar vi bibelbältet och fixar en till hemmamatch!!!!!
GÖR MIG STOLT!!!!!!
GÖR MIG STOLT!!!!!!
Redigerad kommentar