lincoln: Oh yeah!!!
Inlägg: 1252247
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2010
Alldeles för dåligt. Inte första gången i matchen som vi skänker bort pucken vid egen blå när den bara ska ut. Jävla slarv hela tiden.
Sv: Kvartsfinal 2010
symboliskt för timrå detta år. Vet inte hur man skickar ut pucken ordenligt ur zon