danne80: Vi måste klara detta. Då har vi hopp.
Inlägg: 1252409
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2010
Heklvete! Vad hände med Sebbe. Han ser ju jävligt skadad ut.
Thörnberg ditt jävla fega ashelvete.
Thörnberg ditt jävla fega ashelvete.