Skjut skallen av Thörnberg!
Inlägg: 1252411
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2010
Oj oj oj
Måtte det där ha gått bra. Eller i alla fall inte riktigt illa.
Kom igen Sebbe
Måtte det där ha gått bra. Eller i alla fall inte riktigt illa.
Kom igen Sebbe