MB: Nä han kanske leverarar mackor i omklädningsrummet, för på plan så levererade han inget hos oss i alla fall.
Inlägg: 1252451
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2010
Anonymous: Då är ju frågan varför han duger i seriens bästa lag men inte i TIK...