Per HApps: Ja, det är han definitivt..... Någon borde nita honom hårt och skoningslöst.
Inlägg: 1252454
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2010
Kattgubben: Hade vi haft Mäkiaho här så hade det inte varit några problem med den saken i alla fall.