Inlägg: 1252504
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2010
På webradion säger de att allt har gått emot Timrå ikväll. Ikväll? Vi har fått domarna emot oss hela matchserien(nästan), vår bäste poängplockare skadad och sedan två av våra viktigaste spelare skadade i säsongens viktigaste match.
IKVÄLL?
IKVÄLL?
Janne Karlsson " can go fuck himself"