Igår blev både Sonnenberg och Erixon skadade av HV-spelare. Ingen jätte ojuste som jag ser det. MEN oavsett - varför reagerar INGEN Timrå-spelare?!? Är det alltså acceptabelt att motståndarna skadar våra spelare. Jag hoppas verkligen att våra mesar till spelare skäms - allihopa! Riktigt pinsamt att ingen vågar stå upp för sina kamrater!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Igår blev både Sonnenberg och Erixon skadade av HV-spelare. Ingen jätte ojuste som jag ser det.
MEN oavsett - varför reagerar INGEN Timrå-spelare?!? Är det alltså acceptabelt att motståndarna skadar våra spelare.
Jag hoppas verkligen att våra mesar till spelare skäms - allihopa! Riktigt pinsamt att ingen vågar stå upp för sina kamrater!