mikenomad: Känns ju sådär, ändå, att han är villig att lämna oss för spel i allsvenskan....
Inlägg: 1253449
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 10/11
Är det någon entreavgift på kvällens J18 match?
Så man vet om man ska i tantens handväska o rota eller inte;)
Så man vet om man ska i tantens handväska o rota eller inte;)