dr-nix: o fan . ok . ja då är de väl inte mycket annat att göra då än att ge upp
Inlägg: 1253455
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 10/11
superfalle:
Jag tror det finns enorm utvecklingspotential i Moe om han nu väljer och skriva på för Leksand. Granath var ju dödsdömd när han gick till Timrå. Det är märkligt vad lite miljöombyte kan göra.