Inlägg: 1253465
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 10/11
Mackelito: moe kommer att bli en etablerad back i elitserien .. en ganska duktig sådan också .. tror du att han någonsin vill komma tillbaka till timrå om timrå dissar han nu ?
Sv: Silly Season 10/11
Mackelito: inget annat elitserie lag .. hur vet du de ?.. har du koll på sånt .
Moe däremot är en "offensiv back" som jag trodde på inför denna säsong men som floppat rejält och har haft svårt med både tempo och passningar som inte suttit där dom ska.
Om Moe nu varit så bra, varför är inte något annat ES lag än SSK intresserade? (Om dom äns lirar ES näst sässe)
Nej Moe behöver starta om i en sämre klubb för att få mer speltid, thats it.